05/03/2024 16:08:01
Navigáció
Főoldal
Letöltések
Fórum
Linkek
Galéria
Elérhetőségek
Szerver jelszó
Mumble/Ventrilo beállítások
MCSL 2. Szabályzat
Házibajnokság
Felhasználók
Online vendégek: 1

Online tagok: 0

Regisztráltak: 29
Legújabb tag: jazzy
MCSL 2. Szabályzat
2. Magyar Csapat Liga Szabályzat

10. Csapat Liga specifikus szabályzata:
A Szabályzat – a továbbiakban leírandó pontjai, csak az ESL HUN TMNF szekciójában érvényesek, azaz más Kupa, Ladder vagy Liga-nevezés előtt, javasoljuk mindenkinek az ottani Szabályzat elolvasását. Ez mellett minden résztvevő játékos, csapat elfogadja és maga, valamint csapata számára kötelező jelleggel alkalmazza. Az általános rendelkezések – természetesen – továbbra is érvényesek.
10.1. Jelentkezési követelmények: Minden résztvevőnek a következő feltételeknek eleget kell tenniük jelentkezés vagy igazolás előtt.

10.1.1. Csapat regisztrációs követelmények: Regisztráció során a következő adatokat kötelező megadni minden csapatnak.

 Csapat teljes neve
 Csapat „rövidített” neve (ún. prefixe)
 Csapat weboldala (ahol szerepel a csapat taglistája)
 Csapat elérhetősége (Vagy egy közös IRC csatorna vagy a csapatvezető elérhetősége, mint ICQ, MSN vagy e-mail)
 Csapat logója (180x180pixel méretű jpg kép)
 Csapat nemzetisége magyar!
 Minden csapatnak minimum 5 fővel rendelkeznie kell.

10.1.2. Játékos regisztrációs követelmények: Minden résztvevő játékosnak rendelkeznie kell az ESL HUN 1on1 Ladder jelentkezési követelményeivel, azaz:
 Játékos valódi neve
 Játékos arcképe
 Játékos valódi TMNF-es játékfiókja (gameaccount)

10.1.3. Hiányos adatok: Azon csapatoknál vagy játékosoknál, akiknél Liga ideje alatt, regisztrációs követelményekben hibát találunk, 1 PP-vel büntetjük.

10.1.4. Mérkőzés hiányos adatokkal, zárolt játékossal: Aki hiányos adatok (játéklogin, stb.) ellenére mérkőzésen szerepel, akkor a játékost és saját csapatát 2-2 Büntetőponttal sújtjuk. Zárolt játékos szerepeltetése esetén a mérkőzés, map eredményét töröljük, és ellenfélnek írjuk jóvá.

10.2. Speciális:

10.2.1. Csapatok zárolása: A nevezés lejárta után minden regisztrált csapatot zárolunk. Így senki nem tud másik csapatba igazolni, illetve új játékosok sem tudnak a csapatba belépni.

10.2.2. Szabadkártya: Minden regisztrált és elfogadott nevezésű csapat 5 szabadkártyával rendelkezik. A szabadkártyákkal a csapatvezetők rendelkeznek. Szabadkártyákat a következő esetekben lehet felhasználni:
 Új csapatjátékos igazolása
 Regisztrált játékos átigazolása
 Mérkőzés idejének módosítása
Minden esetben Support formájában lehet a szabadkártyás lehetőséget felhasználni.

10.2.3. Zárolt csapatjátékos: Azok a játékosok, akik büntetőpontok miatt vannak tiltólistán, nem szerepelhetnek egészen addig, míg a határidő le nem jár!

10.2.4. Átigazolás: Átigazolt játékos játszhat a csapat következő Liga mérkőzésein, ha az a játékost érintő átigazolási zárolás nem érinti az adott mérkőzést. (Átigazolás: Az MCSL alatti időszakot értjük, kivéve az új játékosokat) Rájátszás esetén nem lehet átigazolni!

10.2.5. Magyar játékos külföldi csapatban: Külföldi csapat magyar tagja nem játszhat a Magyar Csapat Liga mérkőzésein.

10.2.6. Külföldi játékos magyar csapatban: Magyar csapat külföldi játékosa játszhat a Magyar Csapat Liga mérkőzésein.

10.2.7. Csapat névsor: Azon játékos, akinek a neve nem szerepel csapata weboldalán, nem vehet részt a küzdelmekben! Ilyenért 2 büntetőpont jár a csapatnak.

10.2.8. Csapat kizárása: Kizárjuk azt a csapatot, aki eléri a 11 Büntetőpontot, valamint azt a csapatot is kizárjuk, aki 2 Csapat Liga mérkőzésen nem jelenik meg!

10.3. Liga lebonyolítása:

10.3.1. A Liga felépítése: A 2. Magyar Csapat Liga új irányt teremt a csapatoknak a magyar csapatsorozatok kategóriájában. A Liga lebonyolítása hasonló lesz, mint az előző. 10 vagy kevesebb nevezett csapat esetén 1 csoportos Liga lesz, ahol mindenki játszik mindenkivel. Ha több mint 10 csapat vesz részt, akkor 2 csoportos Alapszakaszt és egy 8 csapatos rájátszást szervezünk, dupla ágrajzos rendszerben!

10.3.2. A Ligamérkőzések felépítése: Az újítás magát a mérkőzéseket érinti. A 2.MCSL mérkőzésein összesen 4 részmérkőzés (submatch) lesz:
 2on2 (5pontig) 1 részpontért (Map A)
 2on2 (5pontig) 1 részpontért (Map A)
 4on4 (7 pontig) 2 részpontért (Map B)
 4on4 (7 pontig) 2 részpontért (Map C)
A részmérkőzéseken tehát összesen 6 részpont szerezhető. Az adott Ligamérkőzést az a csapat nyeri, aki több részpontot szerez! Döntetlen lehetséges!

10.4. Mérkőzés előtt:

10.4.1. Időpont: A Default időpont vasárnap 20óra. El lehet térni ettől, de ha más napon akar egy adott csapat játszani, akkor kötelező a szabadkártya felhasználása a csapattól.

10.4.2. Szerver: A csapatok, megbeszélés szerinti szerveren játszhatnak. Olyan szervert fogadunk el, ahol 2 dolog teljesül:
1. FTP elérése van a Szerver adminjának (logfile lekérés)
2. Szerveren ASECO vagy FAST fut.

10.5. Mérkőzés közben:

10.5.1. Szerver beállítások:
 2on2: Pointslimit: 5, Maxpoint: 4, New rules: Yes, Respawn: Disabled.
 4on4: Pointslimit: 7, Maxpoint: 8, New rules: Yes, Respawn: Disabled.

10.5.2. Meg nem jelenés: Ha a mérkőzés kezdési időpontjának eltelte után 20 perccel nem jelenik meg valamely csapat, az ellenfél kérvényezheti magának a győzelmet Protest formájában. Meg nem jelenés esetén a meg nem jelenő csapatot 2 Büntetőponttal sújtjuk.

10.5.3. Logincsere: Minden résztvevő játékos, az ESL-profiljában megadott loginnal (játékfiók) és nicknévvel játszhat. Login és ez által személycsere 6 büntetőpontot és az egész ligából való kizárást eredményez mindkét játékos számára! A vétkező csapatot szintén 6 pontra büntetjük a mérkőzés elvesztése mellett! (7.7.1 és 7.7.2 pontok)

10.5.4. Engedélyezett csapatlétszám:

 2on2 esetén nincs lehetőség felállás változtatásra! A 2 2on2 részmeccsen 4 játékos szerepel, azaz az egyik 2on2 részmeccsen szereplő játékos nem mehet a másik 2on2 részmeccsen!
 4on4 esetén lehet eltérni, de csak akkor, ha a 2 résztvevő csapat beleegyezésével történik, és akkor is csak felfelé (pl. 5on5) 3on3 nem engedélyezett semmilyen formában!
 Külföldi játékosok: Minden részmérkőzésen – legalább – 50%-ban magyar játékosoknak kell játszani!

10.6. Mérkőzés után:

10.6.1. Eredmény elfogadása: Mérkőzés végeztével, a csapatvezető köteles 24 órán belül a végeredményt (saját csapat szempontjából: 6-0, 5-1, 4-2, 3-3, 2-4, 1-5 vagy 0-6) leadni vagy elfogadni.

10.6.2. Kép, videó: Minden csapatvezetőnek kötelező képet (Screenshotot) készíteni minden részmérkőzés eredményéről. A lejátszott mérkőzés után 24 órán belül, az eredmény elfogadása mellett, kötelező – legalább az egyik csapatnak a mapok eredményeiről készített képeket feltölteni az oldalra. 1 PP jár annak a csapatnak, aki elfelejti mindezt. A képnek tartalmaznia kell a játékosokat, az eredményt valamint az adott map nevét.

10.6.3. Óvás: Ha egy csapatvezető az ESL Szabályzatától eltérő problémát, csalást talál, azt Óvás formájában megteheti, melyben az általa észleltekről tájékoztatja az Adminokat. Az óvásnak tartalmaznia kell – azon dokumentumokat – mellyel igazolhatja állításait.

(source: Szijj Péter)
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

29/06/2010 22:34
www.mwr.atw.hu

29/06/2010 17:48
asdasdadadasdsad pukk

28/06/2010 21:19
www.wildteam.atw.h
u reg mindenki és duma ott

28/06/2010 17:30
Marbi hírt írt IF oldalra: "...nagy grat a csapatnak az eddig elért eredményeihez mmk-n és szurkolok hogy ti nyerjétek meg." Igazi Wild szív dobog benne Grin

28/06/2010 17:27
Sajnálom Paci :S, neked is sok sikert a továbbiakban!

28/06/2010 04:39
részemről léptem srácok, köszi, hogy itt lehettem. csak a legjobbakat kívánom a csapatnak a továbbiakban!

27/06/2010 22:01
WADKÖRTE<3333

27/06/2010 16:08
damdaramdaramdarar
am

27/06/2010 14:11
I belive I can fly, I belive I can touch the sky Frown

27/06/2010 02:11
Dam-daram-daram-da
raram!